donderdag 9 november 2017

Meisjes U17


Pfff... toch niet makkelijk als je een vervanger coach aan het zoeken bent  in een verlofperiode, en dan ook nog eens als je op verplaatsing moet gaan naar Merksplas.  Ik was er  toch  al wel  3 weken op voorhand mee bezig.  

Maar wie zoekt, die vindt.  Eindelijk kon ik met een gerust hart op vakantie vertrekken.  De meisjes U17 hadden een coach om op 28 oktober te gaan spelen in Merksplas.  Ik had er alle vertrouwen in. 


MU17 zijn dan ook dit jaar goed gestart.  Ze hebben al 3 wedstrijden gewonnen met 3-0.  De wedstrijd in Voach - daar hebben ze elk jaar geen goed gevoel bij - hebben ze nipt verloren met 3-2, waar ze toch met een achterstand van 2-0 waren gestart.

Dus ik was nu wel benieuwd hoe ze het ervan hadden afgebracht met hun vervanger coach.  



En ... weeral hebben ze gewonnen met 3-0.  Momenteel staan de meisjes op de 3de plaats met  1 punt verschil van de 1ste en de 2de die gelijk aan kop staan. 


Met dank aan mijn vervanger coach en natuurlijk onze meisjes, want zonder hen kan er niet gespeeld worden, en ook hun 2 trainers (Koen en Theo).
Bij deze wil ik mijn vervanger coach heel hartelijk danken.   
BEDANKT coach GERDA HUIJBERTS en assistent-coach ROSA STESSENS die haar morele steun gaf vanuit de tribune.

Els Mols

Geen opmerkingen:

Een reactie posten